Asistenční služby ke kartám Home Credit

Když se ocitnete v nouzi, je dobré mít na blízku někoho, kdo Vám rychle a odborně pomůže. S asistečními službami ke kreditní kartě od společnosti Home Credit takového partnera získáte.

Jste zde

  1. Hlavní výhody
  2. Varianty a ceny
  3. Ke stažení

Získejte partnera, který Vám bude vždy po ruce

Postaráme se o vás při potížích na cestách, odstraníme havárii v domácnosti, pomůžeme vám při hospitalizaci a úrazu a poradíme v právních oblastech.

Asistenční služby:

  • Máte k dispozici na lince Okamžité pomoci +420 542 527 528, která je vám nonstop k dispozici v ČR i zahraničí.
  • V českém nebo slovenském jazyce.
  • Jsou automatickou součástí kreditní karty.
  • Můžete začít využívat ihned po aktivaci karty.
  • Maxima pojišťovna, a. s. poskytuje asistenční služby prostřednictvím dodavatele asistenčních služeb – AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o. , IČ: 25695215, se sídlem Hvězdova 1689/2a, 14000 Praha 4.

Měli byste vědět:

  • Každou pojistnou událost vždy oznamte nejdřív asistenční službě na linku
    Okamžité pomoci +420 542 527 528.  V opačném případě nebudou poskytnuté služby proplacené.
  • Domácí asistence se vztahuje pouze pro domácnost, ve které trvale žijete.
  • Poradenství v právních oblastech nelze uplatnit při sporech mezi pojištěným a společností Home Credit, Maxima pojišťovnou nebo Dodavatelem asistenčních služeb.

Asistence k vozidlům

V případě poruchy vašeho vozidla se postaráme o:

  • opravu poruchy na místě,
  • odvoz auta do servisu,
  • zajištění ubytování,
  • náhradní dopravu (vlak, autobus),
  • výměnu pneumatiky,
  • doplnění paliva,
  • parkovné.

Asistence k domácnosti

V případě havárie ve vaší domácnosti zajistíme:

  • instalatéra,
  • elektrikáře,
  • pokrývače,
  • sklenáře,
  • topenáře,
  • plynaře,
  • služby zámečníka (při zablokování hlavních vchodových dveří),
  • pozáruční opravu spotřebičů mladších 3 let (napr. TV, lednice, pračka, myčka, mikrovlnná trouba).

Zdravotní asistence

Zdravotní asistence poskytneme nejen vám, ale i vašim dětem do 15 let, se kterými žijete v jedné domácnosti. Zdravotní asistence zahrnují:

  • zdravotní infolinku,
  • pobyt v nemocnici s dítětem do 15 let (umožní-li to nemocnice),
  • nadstandardní ubytování v nemocnici při hospitalizaci (je-li k dispozici),
  • doplatek na léky po hospitalizaci,
  • dopravu na vyšetření při omezené pohyblivosti,
  • dopravu z nemocnice po hospitalizaci,
  • dovoz léků.

Telefonické poradenství v právních oblastech

Poskytneme vám základní informace o právech a povinnostech souvisejících se škodnou událostí v oblastech:

  • kupní smlouvy,
  • pracovního práva,
  • nájemní smlouvy,
  • sousedských sporů,
  • ochrany spotřebitele (např. reklamace),
  • smlouvy o dílo,
  • základní informace o exekucích.

Detailní podmínky poskytnutí asistenčních služeb, včetně limitů na pojistnou událost a postupů při likvidaci naleznete v pojistných podmínkách PP-HC-AS.