Pojištění chytrých zařízení O2

  • Pojištění je možné uzavřít pro nové i zánovní mobilní zařízení
  • Sjednat lze na všech pobočkách společnosti O2 a za pomocí prostředků komunikace na dálku
  • Výše pojistného je závislá na standardní pořizovací ceně mobilního zařízení v aktuálním ceníku O2
  • Pojištění se vztahuje
    na širokou škálu neočekávaných situací

Jak probíhá nahlášení poškození, vady nebo krádeže?

 

Zavolejte

1

Pokud se Vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo Vám ho někdo ukradl, nahlaste to v libovolnou denní či noční hodinu na stránce nahlášení škodní události, případně v pracovní dny od 8 do 18 hodin na telefonním čísle +420 261 262 263. 

Krádež

2

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení. 

Poškození

3

Pokud dojde k nahodilému poškození nebo jeho vady kryté pojištěním, chytré zařízení Vám opravíme. Jestliže zařízení opravit nelze nebo Vám ho ukradli, máte v rámci pojištění možnost si vybrat z nabídky O2, a to až do výše časové ceny.

 

Kolik za pojištění zaplatíte?

Cena nového zařízení Vaše měsíční pojistné
do 4 000 Kč 69 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč 129 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč 199 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 259 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 349 Kč
25 001 Kč - 45 000 Kč 399 Kč
45 001 Kč - 65 000 Kč 499 Kč
65 001 Kč - 100 000 Kč 699 Kč
Pojištění mobilních zařízení

Pojištění chytrých zařízení

Vaše chytré zařízení bude nyní v bezpečí

Kde ho mohu sjednat?

 

Kdy lze pojištění uplatnit?

  • poškození zapříčiněno vodou

    V případě poškození, které bylo zapříčiněno vodou

  • Krádež

    V případě mechanického poškození nebo krádeže

  • poškození elektrickým proudem

    V případě mechanického poškození elektrickým proudem

  • V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění

    V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění

Detailní informace o produktu si můžete dohledat v pojistných podmínkách.

Co vás nejvíce zajímá

Kdo si může pojištění sjednat?

Pojištění si mohou sjednat pouze klienti O2 Czech Republic a.s. (popř. O2 Family, s.r.o.) s uzavřenou Účastnickou smlouvou nebo klienti, kteří si pořídili chytré zařízení od O2 Czech Republic a.s.

Jaká je cena pojištění?

Konkrétní výše pojistného je závislá na standardní pořizovací ceně mobilního zařízení v aktuálním ceníku O2 (viz tabulka).
 

Kupní cena zařízení

Měsíční pojistné

Do 4 000 Kč

69 Kč

4 001 – 7000 Kč

129 Kč

7 0001 – 10 000 Kč

199 Kč

10 001 – 17 000 Kč

259 Kč

17 001 – 25 000 Kč

349 Kč

25 001 – 45 000 Kč

399 Kč

45 001 – 65 000 Kč

499 Kč

65 001 – 100 000 Kč

699 Kč

Jakým způsobem je pojistné hrazeno?

Pojistné je placeno měsíčně v rámci pravidelného vyúčtování. 

Jak a kde mohu sjednat toto pojištění?

Pojištění lze sjednat pro nové i zánovní mobilní zařízení, a to na všech pobočkách společnosti O2 nebo pouze pro nové zařízení za pomocí komunikace na dálku (e-shop O2, teleprodej). 

Jakým způsobem mohu nahlásit změnu na smlouvě?

V tomto případě prosím navštivte pobočku O2 nebo zavolejte na číslo +420 800 02 02 02.

Jaké případy mohou být nahlášeny jako pojistná událost? 

Jedná se například o nahodilé mechanické poškození, které vzniklo pádem nebo nárazem, vodou, elektrickým proudem nebo vadou ve 3. roce pojištění, či krádež zařízení.  

Jakým způsobem je řešena pojistná událost?

Jestliže se Vašemu zařízení něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů: 

  1. V případě, že zařízení lze opravit, pojišťovna uhradí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  2. Jestliže zařízení nelze opravit nebo Vám bylo odcizeno, máte možnost si z nabídky O2 vybrat zařízení nové do výše tzv. časové ceny (tj. hodnota, kterou měl telefon nebo tablet v době poškození či odcizení). V případě, že rozbité zařízení již nelze opravit, a Vy si v rámci pojistky vyberete zařízení nové, pojištění tím končí. Samozřejmě si ale můžete pro Vaše nové zařízení zřídit pojištění nové.
Jak mám nahlásit pojistnou událost?

Pokud se Vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo Vám ho někdo ukradl, nahlaste to v libovolnou denní či noční hodinu na stránce nahlášení škodní události, případně v pracovní dny od 8 do 18 hodin na telefonním čísle +420 261 262 263. 

Pokud budu potřebovat opravit mobilní zařízení, budu něco doplácet? 

V případě opravy kryté pojištěním nedoplácíte nic. Pokud závada účelně opravit nepůjde nebo bude její cena neúměrně vysoká vzhledem k reálné hodnotě zařízení, můžete si vybrat z nabídky O2 zařízení nové do výše časové ceny. Časová cena je hodnota, kterou mělo pojištěné zařízení v době rozbití/krádeže/vady. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý započatý měsíc odečtete 2 %, přičemž tato časová cena se snižuje nejdéle do 25. měsíce od počátku pojištění. Pokud bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používal/a původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?

Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2 nebo nikoliv.

Co je to „zánovní zařízení"?

Zánovním zařízením se rozumí chytrý telefon či tablet, který už používáte.