MAXIMA pojišťovna hledá
Administrativní podporu obchodu

MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu dvacet osm let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.

Mám zájem

Pracovní náplň
  • Příprava analytických podkladů a prezentací pro úsek retailového pojištění.
  • Spolupráce na tvorbě reportů.
  • Vyhodnocování motivačních aktivit.
  • Zodpovědnost za kontrolní činnost pojišťovny.
  • Administrativní podpora.

Požadujeme
  • Znalost MS Office, zejména MS Excel.
  • Minimálně SŠ s maturitou.
Očekáváme
  • Pečlivost, zodpovědnost, systematičnost a ochotu se učit novým věcem.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou.
Nabízíme
  • Práci na HPP na pozici Administrativní podpora obchodu. 
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dostupností MHD.
  • Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 150 Kč stravenky, penzijní připojištění, výhodné pojištění, 
  • Perspektivu osobního a profesního rozvoje.
  • Zajímavé mzdové ohodnocení dle zkušeností.
Nástup
  • Nástup možný ihned nebo dohodou.

V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz

Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.