MAXIMA pojišťovna hledá 
administrativní podporu úseku podnikatelských pojištění

MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu dvacet sedm let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.

Mám zájem

Pracovní náplň
  •  administrativní podpora úseku podnikatelských pojištění
  •  vedení evidence obchodních případů
  •  zpracování on-line nabídek v sjednávacím systému
  •  kompletace podkladů nutných pro vytvoření nabídek průmyslového pojištění 
  •  koordinace zpracování veřejných zakázek
  •  komunikace se zprostředkovateli
Požadujeme

 

  •   minimálně SŠ s maturitou
  •   velmi dobrá znalost MS Office
  •   předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou
  •   pozitivní a proklientský přístup k řešení problémů
Očekáváme
  • pečlivost
  • zodpovědnost
  • systematičnost a ochotu se učit novým věcem
Nabízíme
  •   příjemné pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dostupností MHD
  •   zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 120 Kč stravenky, penzijní připojištění, výhodné pojištění, pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti
  •   perspektivu osobního a profesního rozvoje
  •   zajímavé mzdové ohodnocení dle zkušeností
Nástup
  • Nástup možný ihned nebo dohodou.

V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz

Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.