MAXIMA pojišťovna hledá
administrativní podporu úseku podnikatelských pojištění
MAXIMA pojišťovna, a.s. je česká pojišťovna, která působí na trhu dvacet sedm let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.
Pracovní náplň
- administrativní podpora úseku podnikatelských pojištění
- vedení evidence obchodních případů
- zpracování on-line nabídek v sjednávacím systému
- kompletace podkladů nutných pro vytvoření nabídek průmyslového pojištění
- koordinace zpracování veřejných zakázek
- komunikace se zprostředkovateli
Požadujeme
- minimálně SŠ s maturitou
- velmi dobrá znalost MS Office
- předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou
- pozitivní a proklientský přístup k řešení problémů
Očekáváme
- pečlivost
- zodpovědnost
- systematičnost a ochotu se učit novým věcem
Nabízíme
- příjemné pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dostupností MHD
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 120 Kč stravenky, penzijní připojištění, výhodné pojištění, pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti
- perspektivu osobního a profesního rozvoje
- zajímavé mzdové ohodnocení dle zkušeností
Nástup
- Nástup možný ihned nebo dohodou.
V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz
Zasláním životopisu dáváte souhlas se zpracováním veškerých poskytnutých osobních údajů za účelem získání zaměstnání ve společnosti Maxima pojišťovna, a.s. a to podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů.