MAXIMA pojišťovna hledá
posilu pro Back Office klientského centra

MAXIMA pojišťovna je česká pojišťovna, která působí na trhu sedmadvacet let a nabízí široké portfolio životních i neživotních pojistných produktů. Kromě klasických retailových a průmyslových pojistných produktů navazuje strategická partnerství s velkými korporacemi, pro které vytváří pojištění na míru.

Mám zájem

Pracovní náplň
  • Řešení telefonických a e-mailových požadavků klientů.
  • Administrace změn smluv.
  • Obchodní podpora distributorů pojišťovny.
  • Telefonické kontaktování klientů dle svěřené databáze.
  • Vyřizování reklamací a zjišťování spokojenosti klientů s jednotlivými službami.
  • Vytváření obchodních nabídek pro klienty.
  • Spolupráce s ostatními kolegy a dalšími útvary pojišťovny v rámci řešení dotazů.
Požadujeme
  • SŠ s maturitou / VŠ.
  • Výborné komunikační schopnosti.
  • Efektivní organizace práce.
  • Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office).
  • Zkušenost z klientského servisu/ call centra výhodou.
Očekáváme
  • Pečlivost, zodpovědnost, systematičnost a ochotu se učit novým věcem.
  • Odolnost vůči stresu.
  • Předchozí praxe v pojišťovnictví výhodou.
Nabízíme
  • Práci na hlavní pracovní poměr.
  • Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy s dobrou dostupností MHD.
  • Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 3 sick days, 120 Kč stravenky,příspěvek na penzijní připojištění, výhodné pojištění.
  • Perspektivu osobního a profesního rozvoje.
  • Malý tvůrčí kolektiv.
Nástup
  • Nástup možný ihned nebo dohodou

V případě zájmu pošlete životopis a případný motivační dopis pomocí kontaktního formuláře nebo na e-mail: kariera@maxima-as.cz