Pojištění mobilních zařízení – Pojistka na mobil

Maxima pojišťovna Vám ve spolupráci s O2 Czech Republic nabízí pojištění mobilního zařízení.

Jste zde

  1. Hlavní výhody
  2. Varianty a ceny
  3. Ke stažení

Kdy lze pojištění uplatnit?

Pojištění vašeho mobilního zařízení můžete uplatnit například v následujících nahodilých případech:

  • mechanické poškození (pád, náraz, vnější mechanické působení, živel apod.),
  • poškození působením vody (kromě postupného působení vlhkosti),
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace),
  • prostá nebo kapesní krádež (loupež).

Situace, na které se pojištění například nevztahuje:

  • poškození krytá zákonnou zárukou,
  • běžné opotřebení,
  • úmyslné a nedbalostní poškození,
  • poškození způsobené domácím mazlíčkem nebo dítětem mladším 8 let.

Kde si můžete pojištění sjednat?

Pojištění lze sjednat pouze při nákupu nového mobilního zařízení a to na všech pobočkách společnosti O2 Czech Republic. Jejich kompletní seznam naleznete zde.

Kolik pojištění stojí?

Pojistné je placeno měsíčně prostřednictvím pravidelného vyúčtování služeb O2. Konkrétní výška pojistného se odvíjí od kupní ceny pojištěného přístroje.

  Kupní cena zařízení     Měsíční pojistné  
Do 4 000 Kč 49 Kč
4 001     – 7 000 Kč 99 Kč
7 001     – 10 000 Kč 149 Kč
10 001   – 17 000 Kč 199 Kč
17 001   – 25 000 Kč 259 Kč
25 001   – 35 000 Kč 299 Kč

Jak pojištění funguje?

Když se vašemu telefonu nebo tabletu opravdu něco stane, řeší se to jedním ze dvou způsobů:

  • Zařízení lze opravit - pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Zařízení nelze opravit nebo vám ho ukradli - z nabídky telefonů O2 si můžete vybrat nový, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Když se vám při výběru zalíbí dražší telefon nebo tablet, stačí jen doplatit rozdíl v ceně a je váš.

V případě, že rozbité zařízení už nejde opravit a vy si v rámci pojistky vyberete nový telefon, pojištění tím skončí. Samozřejmě si ale můžete spolu s novým telefonem zařídit nové.

Jak pojištění uplatnit?

Pokud je vaše pojištěné zařízení poškozené nebo rozbité, navštivte  kteroukoliv O2 Prodejnu, kde pro Vás zajistí další kroky k řešení škodní události. Rozbité zařízení vezměte s sebou, i kdyby z něj měly zbýt jen části.

V případě, že vám zařízení někdo ukradl, můžete to nahlásit dvěma způsoby:

  • přímo administrátorovi pojistných událostí BNP Paribas Cardif Pojišťovně, a.s., na telefonní lince 234 240 248 nebo e-mailem na  info@resenipojistnychudalosti.cz.
     
  • prostřednictvím formuláře v Moje O2.

Pro nahlášení krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži. V případě, že bylo do ukradeného přístroje možné vložit SIM kartu, budete ještě potřebovat naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.