Jak probíhá nahlášení poškození, vady nebo krádeže?
Pokud se Vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo Vám ho někdo ukradl, nahlaste to v libovolnou denní či noční hodinu na stránce nahlášení škodní události, případně v pracovní dny od 8 do 18 hodin na telefonním čísle +420 261 262 263.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.
Pokud dojde k nahodilému poškození nebo jeho vady kryté pojištěním, chytré zařízení Vám opravíme. Jestliže zařízení opravit nelze nebo Vám ho ukradli, máte v rámci pojištění možnost si vybrat z nabídky O2, a to až do výše časové ceny.
Kolik za pojištění zaplatíte?
| Cena nového zařízení | Vaše měsíční pojistné | 
|---|---|
| do 4 000 Kč | 69 Kč | 
| 4 001 Kč - 7 000 Kč | 129 Kč | 
| 7 001 Kč - 10 000 Kč | 199 Kč | 
| 10 001 Kč - 17 000 Kč | 259 Kč | 
| 17 001 Kč - 25 000 Kč | 349 Kč | 
| 25 001 Kč - 45 000 Kč | 399 Kč | 
| 45 001 Kč - 65 000 Kč | 499 Kč | 
| 65 001 Kč - 100 000 Kč | 699 Kč | 
Kdy lze pojištění uplatnit?
- V případě poškození, které bylo zapříčiněno vodou 
- V případě mechanického poškození nebo krádeže 
- V případě mechanického poškození elektrickým proudem 
- V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění 
Detailní informace o produktu si můžete dohledat v pojistných podmínkách.
 
