• Toto pojištění je možné uzavřít při nákupu nového mobilního zařízení
  • Je možné si ho sjednat na všech pobočkách společnosti O2
  • Výše pojistného je závislá na pořizovací ceně mobilního zařízení
  • Pojištění se vztahuje
    na širokou škálu neočekávaných situací

Jak probíhá nahlášení poškození nebo krádeže?

 

Zavolejte

1

Pokud se Vašemu pojištěnému mobilnímu zařízení něco stalo, zavolejte každý pracovní den 8:00 - 18:00 na telefonní číslo +420 720 720 143 nebo napište e-mail pojisteni.zarizeni@o2fs.cz

Krádež

2

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení. 

Poškození

3

Pokud dojde k nahodilému poškození krytému pojištěním mobilní zařízení Vám opravíme. Jestliže zařízení opravit nelze nebo Vám ho ukradli, máte v rámci pojištění možnost si vybrat z nabídky O2, a to až do výše časové ceny.

 

Kolik za pojištění zaplatíte?

Cena nového zařízení Vaše měsíční pojistné
do 4 000 Kč 49 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč 99 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 199 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 259 Kč
25 001 Kč - 35 000 Kč 299 Kč

 

Pojištění mobilních zařízení

Pojištění mobilních zařízení

Vaše mobilní zařízení bude nyní v bezpečí

Kde ho mohu sjednat?

 

Kdy lze pojištění uplatnit?

  • poškození zapříčiněno vodou

    V případě poškození, které bylo zapříčiněno vodou

  • Krádež

    V případě mechanického poškození nebo krádeže

  • poškození elektrickým proudem

    V případě mechanického poškození elektrickým proudem

Detailní informace o produktu si můžete dohledat v pojistných podmínkách.

Co vás nejvíce zajímá

Kdo si může pojištění sjednat?

Pojištění si mohou sjednat pouze klienti O2 Czech Republic s uzavřenou Účastnickou smlouvou.

Jaká je cena pojištění?

Konkrétní výše pojistného se odvíjí od kupní ceny pojištěného zařízení (viz tabulka).
 

Kupní cena zařízení

Měsíční pojistné

Do 4 000 Kč

49 Kč

4 001 – 7000 Kč

99 Kč

7 0001 – 10 000 Kč

149 Kč

10 001 – 17 000 Kč

199 Kč

17 001 – 25 000 Kč

259 Kč

25 001 – 35 000 Kč

299 Kč

Jakým způsobem je pojistné hrazeno?

Pojistné je placeno měsíčně v rámci pravidelného vyúčtování služeb O2.

Jak a kde mohu sjednat toto pojištění?

Pojištění lze sjednat pouze při nákupu nového mobilního zařízení a to na všech pobočkách společnosti O2 Czech Republic.

Jakým způsobem mohu nahlásit změnu na smlouvě?

V tomto případě prosím napište mail na pojisteni.zarizeni@o2fs.cz nebo zavolejte na číslo +420 720 720 143.

Jaké případy mohou být nahlášeny jako pojistná událost? 

Jedná se například o nahodilé mechanické poškození, které vzniklo pádem nebo nárazem, vodou, elektrickým proudem nebo o krádež zařízení.

Jakým způsobem je řešena pojistná událost?

Jestliže se Vašemu zařízení něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů: 

  1. V případě, že zařízení lze opravit, pojišťovna uhradí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  2. Jestliže zařízení nelze opravit nebo Vám bylo odcizeno, máte možnost si z nabídky O2 vybrat zařízení nové do výše tzv. časové ceny (tj. hodnota, kterou měl telefon nebo tablet v době poškození či odcizení). V případě, že rozbité zařízení již nelze opravit, a Vy si v rámci pojistky vyberete zařízení nové, pojištění tím končí. Samozřejmě si ale můžete pro Vaše nové zařízení zřídit pojištění nové.
Jak mám nahlásit pojistnou událost?

Pokud se Vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbité nebo Vám ho někdo ukradl, nahlaste tuto skutečnost na telefonní číslo +420 720 720 143 (funguje pouze v pracovní dny od 8 do 18 hodin) nebo napište na e-mail pojisteni.zarizeni@o2fs.cz.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu). 

Jak mi konkrétně pojištění pomůže, když mi například telefon upadne na zem a rozbije se nebo mi ho kolega v práci omylem polije vodou?

Díky pojištění za opravu nebudete nic platit, a to až 2x do roka. Pokud je telefon zničený natolik, že ho není možné účelně opravit, můžete si vybrat z nabídky O2 nové zařízení až do časové ceny.

Pokud budu potřebovat opravit mobilní zařízení, budu něco doplácet? 

V případě opravy kryté pojištěním nedoplácíte nic. Pokud závada účelně opravit nepůjde nebo bude její cena neúměrně vysoká vzhledem k reálné hodnotě zařízení, můžete si vybrat z nabídky O2 zařízení nové do výše časové ceny. Časová cena je hodnota, kterou mělo pojištěné zařízení v době rozbití/krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý započatý měsíc odečtete 3 %. Pokud bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používal původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

Bude mi zařízení opraveno i v případě, že mi ho omylem rozbije například dítě nebo manželka?

Ano, díky pojistce Vám zdarma opravíme poškozené zařízení, i když Vám ho omylem nebo náhodou rozbije manželka. V případě dítěte rozhoduje jeho věk. Pokud jde o dítě mladší 8 let, pojištění se na tuto událost nevztahuje. Způsobí-li závadu dítě starší 8 let, za opravu zařízení nebudete nic platit.

Kdy pojištění zaniká?

V případě, že rozbité zařízení už nejde opravit, a Vy si v rámci pojistky vyberete nové zařízení, pojištění tím končí.