Jak probíhá nahlášení poškození, vady nebo krádeže?
Pokud se Vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo Vám ho někdo ukradl, nahlaste to v libovolnou denní či noční hodinu na stránce nahlášení škodní události, případně v pracovní dny od 8 do 18 hodin na telefonním čísle +420 261 262 263.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.
Pokud dojde k nahodilému poškození nebo jeho vady kryté pojištěním, chytré zařízení Vám opravíme. Jestliže zařízení opravit nelze nebo Vám ho ukradli, máte v rámci pojištění možnost si vybrat z nabídky O2, a to až do výše časové ceny.
Kolik za pojištění zaplatíte?
Cena nového zařízení | Vaše měsíční pojistné |
---|---|
do 4 000 Kč | 69 Kč |
4 001 Kč - 7 000 Kč | 129 Kč |
7 001 Kč - 10 000 Kč | 199 Kč |
10 001 Kč - 17 000 Kč | 259 Kč |
17 001 Kč - 25 000 Kč | 349 Kč |
25 001 Kč - 45 000 Kč | 399 Kč |
45 001 Kč - 65 000 Kč | 499 Kč |
65 001 Kč - 100 000 Kč | 699 Kč |
Kdy lze pojištění uplatnit?
-
V případě poškození, které bylo zapříčiněno vodou
-
V případě mechanického poškození nebo krádeže
-
V případě mechanického poškození elektrickým proudem
-
V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění
Detailní informace o produktu si můžete dohledat v pojistných podmínkách.