Jak probíhá nahlášení poškození nebo krádeže?
Pokud se Vašemu pojištěnému mobilnímu zařízení něco stalo, zavolejte každý pracovní den 8:00 - 18:00 na telefonní číslo +420 720 720 143 nebo napište e-mail pojisteni.zarizeni@o2fs.cz
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.
Pokud dojde k nahodilému poškození nebo jeho vady kryté pojištěním, chytré zařízení Vám opravíme. Jestliže zařízení opravit nelze nebo Vám ho ukradli, máte v rámci pojištění možnost si vybrat z nabídky O2, a to až do výše časové ceny.
Kolik za pojištění zaplatíte?
Cena nového zařízení | Vaše měsíční pojistné |
---|---|
do 4 000 Kč | 49 Kč |
4 001 Kč - 7 000 Kč | 99 Kč |
7 001 Kč - 10 000 Kč | 149 Kč |
10 001 Kč - 17 000 Kč | 199 Kč |
17 001 Kč - 25 000 Kč | 259 Kč |
25 001 Kč - 45 000 Kč | 299 Kč |
Kdy lze pojištění uplatnit?
V případě poškození, které bylo zapříčiněno vodou
V případě mechanického poškození nebo krádeže
V případě mechanického poškození elektrickým proudem
V případě vady přístroje ve 3. roce pojištění
Detailní informace o produktu si můžete dohledat v pojistných podmínkách.