- Pro koho je toto pojištění vhodné?
-
Pojištění je určeno pro podnikatele s ročním obratem do 500 milionů korun. Tento produkt reaguje na nařízení o ochraně osobních údajů 2016/679 Evropské unie (GDPR).
- Co je předmětem pojištění?
-
Náhrada škody nebo pokuta v důsledku odpovědnosti za předání malwaru z počítačového systému pojištěného:
- Chybu zabezpečení počítačového systému pojištěného, Nezabránění DoS, DDoS útoku,
- Ztrátu neveřejných dat či informací třetí strany
- Porušení legislativy, závazku mlčenlivosti nebo práva na ochranu osobních údajů
Náklady pojištěného na uvedení počítačů, jeho sítě nebo podnikání do původního stavu v souvislosti se vznikem odpovědnosti za data:
- Náklady na obnovu dat, forenzní náklady
- Náklady spojené s kyber vydíráním
- Výdaje právního zastupování
- Náklady vynaložené na povinné oznámení a na vztahy s veřejností
- Náklady a pokuty v oblasti platebních karet
Ušlý zisk a stálé náklady v případě přerušení nebo omezení provozu pojištěného následkem:
- Neoprávněného přístupu
- Chyby operátora
- DoS, DDoS útoku
- Zavedení malwaru do sítě pojištěného
- Proč si sjednat toto pojištění?
-
Toto pojištění kryje kybernetická rizika v obvyklém rozsahu a také rizika spojená s odpovědností za data. Pojištění se dále vztahuje na náklady regulatorního řízení včetně sankcí a pokut v rámci i mimo Českou republiku a také na rizika spojených s odpovědností za data v souvislosti s platebními kartami, vč. sankcí a pokut.
- Kde všude pojištění platí?
-
Toto pojištění platí kdekoli na světě.
- Jaké má pojištěný povinnosti v průběhu trvání pojištění?
-
Pojištěný je povinen plně a pravdivě informovat o pojišťovaném riziku před i v době platnosti pojistné smlouvy, oznamovat pojišťovně všechny změny kontaktních údajů, včas a ve stanovené výši platit pojistné, dbát, aby škoda nenastala a učinit opatření ke zmírnění následků škodné události, která již nastala.
- Kdy a jak provádět platby?
-
Běžné pojistné je splatné nejpozději prvním dnem pojistného období a jednorázové pojistné dnem počátku pojištění, není-li v pojistné smlouvě uvedeno jinak. Pojistné lze platit převodem z bankovního účtu (příkazem k úhradě nebo trvalým příkazem) nebo poštovní poukázkou.
- Kdy pojistné plnění začíná?
-
Pojištění začíná dnem uvedeným jako počátek pojištění v pojistné smlouvě.
- Jak vysoké je pojistné plnění?
-
Toto pojištění se vyznačuje vysokými limity plnění až do 40 milionů korun, výši limitu si volí pojištěný. Přesný rozsah Vámi sjednaného pojištění je uveden ve Vaší pojistné smlouvě.
- Jakým způsobem mohu sjednat smlouvu?
-
Sjednání pojištění je velmi jednoduché. Stačí vyplnit dotazník, který poté elektronicky odešlete na poptavky@maxima-as.cz Naši kolegové se Vám obratem ozvou s konkrétní nabídkou.
- Jakým způsobem mám nahlásit změnu korespondenční adresy?
-
Jakým způsobem mám nahlásit změnu korespondenční adresy? Dojde-li ke změně Vaší korespondenční adresy, je nutné tuto změnu pojistiteli bezpodmínečně písemnou formou nahlásit.
- Kam se mám obrátit v případě, kdy potřebuji změnit některý z údajů na pojistné smlouvě?
-
V tomto případě prosím napište mail na tuto e-mailovou adresu: poptavky@maxima-as.cz.
- Existují nějaké omezení v pojistném krytí?
-
Pojištěný se na pojistném plnění podílí dohodnutou spoluúčastí. V pojištění přerušení provozu je plnění omezeno dobou ručení, sjednanou v pojistné smlouvě. Plnění může být v některých případech omezeno zákonem nebo smlouvou. Přesné znění omezení Vámi sjednaného pojištění je uvedeno ve Vaší pojistné smlouvě.
-