Na co se jednotlivé asistence vztahují?
Asistence | Co máte v ceně |
---|---|
Asistence k domácnosti |
Služby instalatéra, služby pokrývače, služby sklenáře a topenáře, služby zámečníka, pozáruční oprava spotřebičů mladších tří let |
Zdravotní asistence |
Zdravotní infolinka, nadstandardní ubytování v průběhu hospitalizace, doplatek na léky při hospitalizaci, dopravu na vyšetření při omezené pohyblivosti, doprava z nemocnice po hospitalizaci |
Telefonické poradenství v právních oblastech |
Informace o kupních a nájemních smlouvách, poradenství v rámci pracovního práva, základní informace při řešení sousedských vztahů, poradenství při smlouvě o dílo a ochraně spotřebitele, základní informace o exekucích |
Asistence k vozidlům |
Oprava poruchy na místě, zajištění ubytování, náhradní doprava, výměna pneumatik, doplnění paliva a parkovné |
Jak pojištění funguje?
Každou pojistnou událost vždy oznamte nejdřív asistenční službě na linku Okamžité pomoci +420 542 527 528. V opačném případě nebudou poskytnuté služby proplacené.
Domácí asistence se vztahuje pouze pro domácnost, ve které trvale žijete.
Poradenství v právních oblastech nelze uplatnit při sporech mezi pojištěným a společností Home Credit, Maxima pojišťovnou nebo Dodavatelem asistenčních služeb.
Maxima pojišťovna, a.s. poskytuje asistenční služby prostřednictvím dodavatele asistenčních služeb
AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o.
IČ: 25695215
se sídlem Hvězdova 1689/2a
140 00 Praha 4
Detailní informace o produktu si můžete dohledat v podmínkách.